Mesafeli Satış Sözleşmesi
MADDE 1 – TARAFLAR
İşbu sözleşme, aşağıda bilgileri bulunan taraflar arasında, aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde elektronik ortamda kurulmuştur.
1.1 – SATICI BİLGİLERİ
Ünvan: Ofis Dizayn Mobilya
E-Posta: info@ofisdizayn.com
Adresi: Karabağlar, 5773/1. Sk. No:5, 35130 Karabağlar/İzmir
Telefon: 0553 140 15 90
Web Sitesi: https://www.ofisdizayn.com
1.2 – ALICI BİLGİLERİ
Adı Soyadı / Unvanı:
E-Posta:
Telefon:
MADDE 2 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın, SATICI’ya ait www.ofisdizayn.com internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün/ürünlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
ALICI, satışa konu ürünlerin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu ürünle ilgili tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN, ÖDEME VE TESLİMAT BİLGİLERİ
Ürün/Ürünlerin Cinsi ve Türü, Miktarı, Marka/Modeli, Rengi ve Tüm Vergiler Dâhil Satış Bedeli www.ofisdizayn.com adlı internet sitesinde belirtildiği gibidir. Bu bilgiler fatura öncesinde ve fatura içeriğinde de yer almaktadır.
Ödeme Şekli:
Teslimat Adresi:
Teslim Edilecek Kişi:
Fatura Adresi:
Kargo Ücreti:
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1. ALICI, www.ofisdizayn.com internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli ve teslimata ilişkin bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
4.2. Ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
4.3. Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.
4.4. SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun şekilde ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.
4.5. Ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin elektronik ortamda onaylanması ve bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır.
4.6. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI
5.1. ALICI, 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
5.2. Cayma hakkı süresi, hizmetin ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün, ürün teslimine ilişkin sözleşmelerde ise ALICI’nın veya ALICI tarafından belirlenen üçüncü kişinin ürünü teslim aldığı gün başlar.
5.3. Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya e-posta (info@ofisdizayn.com) ya da yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün iade için kullanılmamış ve tekrar satılabilir durumda olması gerekmektedir.
5.4. Cayma hakkı kapsamındaki iadelerde, ürünün faturası ile birlikte tüm tamamlayıcı aksesuarları ve promosyon ürünleriyle birlikte eksiksiz olarak gönderilmesi gerekmektedir.
MADDE 6 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
Alıcının özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, ambalajı açılmış olan hijyenik ürünler, yazılım ve dijital içerikler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler cayma hakkı kapsamında değildir.
MADDE 7 – UYUŞMAZLIK DURUMUNDA YETKİLİ MERCİ
İşbu sözleşmenin uygulanmasında, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca ilan edilen değere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile ALICI’nın ve SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.
MADDE 8 – YÜRÜRLÜK
ALICI, işbu sözleşmede yer alan tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satışa konu ürünün temel özellikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları ve cayma hakkı hakkında önceden bilgi sahibi olduğunu, bu bilgileri internet ortamında elektronik olarak teyit ettiğini ve sonrasında ürün siparişi verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
İşbu sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylandığı tarihte geçerlilik kazanır.